Ha unalmas az első Golf GTI, akkor itt egy eladó régi Scirocco GTI
A sportos német kupé képzeletben egészen a 80-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját.
A sportos német kupé képzeletben egészen a 80-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját.
Az olasz gyártó alapvetően automata váltós modellnek tervezte a típust, de limitált mennyiségben kéziváltóval is szerelte.
A 385 lóerős motorral szerelt német izomautó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Ezzel a lengyel aprósággal képzeletben egészen 1986-ba gurulhatunk vissza.
A 330 lóerős motorral szerelt német oldtimer végsebessége meghaladja a 260 km/h-t.
Ezzel az NDK autóval évente átlagosan kevesebb mint 600 kilométert tettek csak meg.
Ebből a szupergyors középmotoros közúti versenyautóból nagyon kevés példány készült.
Ez a makulátlan állapotú orosz négykerekű 36 évvel tekeri vissza az időgép kerekét.
Ez a hátsókerék-hajtású szuperkönnyű raliautó a 80-as évek elejére repít vissza bennünket.
Az elmúlt 33 esztendőben meglehetősen keveset volt szolgálatban ez az NDK kisautó.
A duplamotoros Kacsából eleve nagyon kevés készült, hát még ebből a különleges polgárőr változatból.
A 80-as évek közepén debütált típus ezen példánya a 90-es évek végén hagyta el a gyártósort.
Ennek az eladósorba került régi Mercedesnek különleges, a Forma 1-hez kötődő története van.
Ez a régi szovjet négykerekű egészen a 80-as évek közepére repítheti vissza új tulajdonosát.
Az új autóknál egyértelműen a hibrid az „új dízel”, a használt piacon viszont még egy ideig biztos a gázolajos autók szerepe.
Ez a V8-as erőforrással szerelt olasz típus korának egyik legsportosabb szedánja volt.
A 375 lóerős olasz szupersportkocsi 46 éves, mégis alig több mint 20 ezer kilométer van csak benne.
A 33 éves oldtimer mini terepjáróval idézőjelesen néhányszor már megkerülték a bolygónkat.
A második világháború előtti stuttgarti járgánynak alaposan megkérik az árát, és az új tulajnak bőven lesz még munkája vele.
Az egyetlen példányban készült járgány motorja egyenesen a Ferrari 308 GTB-ből érkezett.